Söndag kväll

Vad har hänt i dag då?

Jo vi gick upp vid 10 tiden och fikade. Carro ringde och ville att jag skulle komma med lunch till henne på jobbet.

Jag gjorde ett par mackor och åkte dit. Hennes jobbarkompisar är hur gulliga som helst, jag fick kaffe och satt och snackade med en tjej i "hundgården". Köpte en leksak till Zita innan jag åkte hem.

Våran hund är lite trög hon fattade inte riktigt vad man skulle göra med däcket som jag köpt.
Hon kanske lär sig så småning om.

Sami och jag åkte och handlade. Jag började göra pannbiffar medans Sami åkte och hämtade Carro.

Terese bjöd på glass från MC Donalds  efter maten oj vad gott det var.

För en liten stund sedan kom ungarnas farfar hit och lämnade försenade födelsedags/konfirmations pengar.

Jaha och vad händer imorgon då........... ingen aning. Jag kanske åker till Skärholmen eller Kurvan igen och letar efter kläder.

Nu ska jag slappa lite fråmför tv´n.

Ha en bra söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0