Solig fredag

Nu har det blivit fredag igen. Nyss var det ju tisdag.

I går kom Carro hem med sin chef från praktiken. Han hade sin hund med sig en schäfer som heter Bamse, Zita blev jätteglad. Dom busade lite sen låg dom mest och tittade på varandra. Sami hjälpte chefen med hans dator och fick den att funka till slut.

På kvällen tog Carro med sig Zita bort till ängen och mötte en kompis där som också hade sin hund med sig. Hundarna lekte ett bra tag.
Båda hundarna kom hem hit på kvällen och jösses vad Nissan var lik Zitas "extramamma" Bella.

I dag är Carro ute på praktikens sista dag, sen är det skolan som gäller fram till avslutningen.

Solen skiner riktigt ordentligt idag så jag ska lägga mig och sola idag igen.

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt. Terese ska förmodligen åka ut med sin pappa till landet.

Eventuellt ska Sami och jag ut och åka med Ducatin en sväng, han ska ju övningsköra med "Rosen". Carro sa igår att hon och hennes kompis skulle ta hundarna på en promenad till Gömmaren. Det kommer Zita älska för då får hon ju bada.

Nej nu ska jag ut och lägga mig.

Ha en underbar fredag.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för att du ville svara på mina frågor!

2008-05-09 @ 20:17:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0