Snart tisdag kväll

Terese har varit hemma från skolan i dag också, hon låter fruktansvärt illa när hon hostar. Förmodligen blir hon hemma i  morgon med.

Jag åkte i väg på förmiddagen och handlade, sen har jag inte gjort så mycket.

Vid 13 tiden kom en Fortum kille hit och bytte ut elmätaren. Ryktet som går säger att man kommer att få en skit hög räkning efter bytet, det ska bli spännande att se nästa månad.

Till middag idag gjorde jag köttfärs piroger av Hälsans Köks smördeg med smak av tomat och basilika, dom blev riktigt goda men inte så himla fina.

Vilken syn det är i vårat vardagsrum just nu, Sami sitter med sin laptop och gör en ritning på våran altan, Carro sitter och kollar på film i sin och jag sitter med min i knät. Det är bara Terese som inte inte har bärbart så stackarn sitter alldeles ensam i sitt rum med sin stationära dator.  Vi kanske måste kolla på en laptop till henne också så småning om.

I kväll ska vi kolla på Äntligen Hemma när Martin Timell ska bygga altan.

I morgon skirver min bror och hans fru på papper för ett nyare/finare/större hus. Jättegrattis till dom.

Nej nu ska jag göra ingenting ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0