Snart är helgen slut

I dag åkte Sami och jag iväg till Bauhaus och kollade på lite utelampor och virke till altanen. Vi ska snart sätta igång. Det kommer bli skitjobbigt med SÅ fint när det blir klart. Det kanske till och med kan bli en gasolgrill, vi har kollat på en som vi gillade båda två och den var inte så dyr.

Terese har fått sin astmahosta nu, hon är lite småsnorig. Hon får hålla sig från sin morfar nu ett tag så han inte blir förkyld igen.

Jag har laddat över lite musik till min nya mobil, just nu sitter jag och lyssnar på Iron Maidens senaste, kanonbra är den.

Carro har åkt till en kompis, Sami sitter i Terese multimediastol och spelar GTA4. Terese sitter i sitt rum och chattar med en chipsskål framför sig.

Hoppas alla har haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0