Ny vecka

Jaha då har vi en ny vecka framför oss igen då.

Jag åkte och handlade på förmiddagen, sen fick hunden sin promenad.

Det har faktiskt inte hänt så himla mycket idag, jag har bara gjort en "fotvårdsbehandling" på mig själv och det behövdes.

Vädret i dag har varit soligt men vinden har varit ganska kall.

Pappas status: Han är förkyld och hostar ganska mycket slem. Han får ont i bröstet när han hostar men det är ju inte så konstigt eftersom cancern sitter bla i bröstbenet. I morgon ska han ta nya prover så då får dom reda på om det blir cellgiftbehandling på onsdag som planerat. Hoppas på det.

På torsdag fyller pappa "pensionär" 65 år så då ska vi dit och fika å äta mammas goda pajer.

Carro kom hem från skolan för en liten stund sedan. Terese är i Skärholmen med en kompis.

Vad som händer mer i dag/kväll har jag ingen aning om.

Nu ska jag göra ingenting ett tag innan sja ska börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0