Ny vecka

Jag fick åka och hämta Terese från skolan idag vid 9.30. Hon är genomförkyld, snoret rinner och hon hostar.
Jag är också lite småsnorig, så nu håller vi oss från pappa så inte han blir smittad.

Vi åkte till apoteket och köpte fästinghalsband till Zita. Passade även på att gå in på Skopunkten och köpte skor till mig och tjejerna.

Carro är på väg hem från skolan, hon skulle bara åka förbi sin praktik och hälsa på.

Jag ska nog snart gå ut och börja gräva lite så vi kommer i gång med altanbygget innan sommaren är slut.

Nu börjar jag sakna solen och värmen, när vi gick och la oss i går kväll var det bara +1,1 grad ute. Det är inte kul att behöva ha dunjackan på sig i mitten av maj.

Skriver kanske mer i kväll om det händer nåt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0