Mitt på dagen en måndag

Det är tungt att kliva upp klockan 6 på morgonen när man egentligen inte behöver det. Men jag är ju så snäll så jag går upp med min man och fikar med honom, sen får jag ju oftast tjata på Terese att hon ska kliva upp.

Carro sköter sig ypperligt.

I dag på förmiddagen åkte jag till Expert i Kungens Kurva och köpte en ny hårtrimmer till Sami, hans gick sönder igår när han skulle klippa sig. Det blev en värsting modell så jag hoppas att han blir glad.

I dag mellan 15-15.30 kommer det en kille hit som ska ta dom exakta motten på fönstren så dom kan börja tillverka dom snart.

Vi får se om jag hinner hämta Terese idag eller inte hon slutar ju 15.40.

Sami skulle försöka byta bil någon dag i veckan till en som har dragkrok eftersom vi behöver åka och köpa virket  till altanen.

 I morgon ska jag på styrelsemöte i våran förening.

På torsdag ska jag åka med Terese på simavslutningen, dom har fika och prisutdelning.

Nej nu är det dag att plocka ur och in i diskmaskinen.

Ha en bra dag och lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Hönsakadorran

Klart jag lämnar en kommentar till dig. Nej, det är en okristlig tid att stiga upp klockan sex på morgonen.

2008-05-26 @ 19:11:43
URL: http://honsakadorran.blogspot.com
Postat av: Emma Holmvall

Tack så mycket! Längtar jätte mycket till konserten. Avensjuk på dig som redan sett dom! :)Kramis!

2008-05-27 @ 04:22:19
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0