Massage mm

Nu har jag varit på massagen som jag fick i 40 års present. Jösses vilken massör. Han hittade muskelknutar under fötterna på mig. Den timmen jag var där var helt underbar.

Han har öppnat/tagit över en salong i stan.
www.heladig.com

Jag funderar på att gå dit en lördag då dom lär ut yoga, det skulle vara kul att testa.

Annars igår så satt jag här hemma för Sami skulle ut och åka motorcykel med två jobbarkompisar, dom skulle bara åka en liten stund med det blev 6 timmar......

När han väl kommit hem och ätit så åkte vi mc till ungarnas pappa för Sami hjälpte honom lite med nåt som skulle göras under huset. Vi skulle visst åka dit på lördag/imorgon igen.

Annars vet jag inte vad som kommer att hända i helgen, Carro jobbar ju och Terese är hos sin pappa.

I dag ska jag ta mig en tripp till KapAhl igen för det är 25% på kläderna idag, jag behöver ju lite nya kläder.

 Ha en underbar helg och lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!
Grattis i efterskott... Vi kunde inte komma för Jessica låg hemma och kräktes och jag ville inte lämna henne ensam... Mannen var på Gotland den helgen... Men det låter som du hade trevligt utan mig... suck...
Kram Susanne

2008-05-02 @ 23:00:37
URL: http://www.seq60.se
Postat av: puffeltufflan

Sbar på min blogg:

Tack vännen, hoppas den blir så för er med!!

Mmm, hon är ju så söt min lilla tös
Grabbsen med.. Japp helt klart underbart söta

*Kramar om*

***********************************

ÅHHHH... jag missade ändå din födelsedag..
Att komma in och gratta...
Voi Per....
Förlåt, förlåt, förlåt...

HIPP HIPP HURRA!!!
På din 40 Års dag...(i efterskott då *skäms*)

Läste att du hade en härligt dag...Jättekul ju!!

Massor med kramar vännen!!!

*Kramar om*.. länge....

2008-05-03 @ 09:41:29
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0