Måndag igen.........

Ja då var det måndag igen då.

Carro är ute på praktikens sista vecka nu, sen är det skolan som gäller fram till sommarlovet.
Terese är i skolan henne ska jag förmodligen hämta om 1 ½ timme. Sami är som vanligt på jobbet.

På förmiddagen var jag till centrum och handlade, vi måste snart åka och storhandla för nu ekar det i frysen.

Jag var ute på en promenad med Zita och nu ligger hon ute på tomten och sover (vaktar).

Man ska ju inte klaga på värmen men nu är det lika varmt ute som inne. Man har ju inte vant sig riktigt ännu.

Vad som kommer att hända under den här veckan har jag ingen aning om ännu.

I dag om 10 dagar fyller min pappa 65 år så vi måste fixa en bra present till honom.

Nu ska jag sätta mig i solen och läsa lite innan jag ska hämta lillfröken.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0