Lördag kväll

En liten sammanfattning av dagen idag.

Terese gick upp tidigt i morse och gick ut med hunden. Efter det gick hon till Skärholmen och mötte en kompis som skulle följa med henne till skolan i dag när det var öppet hus.


Carro begav sig till Söderstadion för jobb.

Sami och jag åkte till Terese´s skola och var med där en liten stund innan dom slutade.

Vi åkte hem hit så tjejerna fick äta lite lunch innan vi åkte in till stad för Terese intervjuv.


På väg hem så åkte vi förbi The Phone House butiken för jag ville ha en ny mobil.

Jag köpte en Nokia 5610 XpressMusic. Så nu har jag tillbringat hela kvällen med att försöka lära mig hur den fungerar, det är ju faktiskt ett tag sedan jag hade en Nokia mobil.


Jag har bytt mobilnummer också, jag kommer nog aldrig lära mig numret har ju haft samma nummer sedan 1995-96. Jag har sms´at dom jag har i min telefonbok så dom kanske lär sig mitt nummer frågan är bara om jag kanske har glömt nån, men det lär jag ju märka så småning om.


Carro är på "kalas" nu så vi får väl se när var och hur hon kommer hem. Hon sa till mig att hon skulle gå hem när jag frågade om hon skulle krypa eller gå.


Det är en bra kväll för Sami eftersom Finland ser ut att vinna just nu står det 4-0. Det är kanske dags för finnarna att vinna det är ju ett tag sedan.


Samtidigt som han kollar på matchen så har han gjort en ritning på hur altanen ska/kommer att se ut.


Nej nu ska jag ta min nya telefon och gå till sängs.


Jag får lov att gratulera Finland till segern. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0