Lördag kväll

Oj vad det har hänt grejer här sen igår.
Carro kom "smygande" med hälarna först i golvet vid 01 inatt för att tala om att hon kommit hem. Hon var väldigt pratglad.

Terese hade hela sitt gäng i sitt rum inatt, det luktade inte gott där i morse kan jag lova.

På förmiddagen i dag åkte Carro och jag till Skärholmen jag skulle handla mat och Carro skulle köpa en klänning till Fredriks fest i kväll.
Hon fick köra moppen dit, det var ingen lek herregud man vart ju lite rädd. Jag som inte ens är rädd när jag åker med Sami på motorcykeln och då kan vi vissa gånger åka FORT.

Jag körde i allafall hem för att vara på den säkra sidan.
När vi kom hem så var mamma och pappa här, pappa vill ju  gärna hjälpa till. Det är ju så skönt att han mår så bra och han får ju göra det som han känner att han orkar.

Precis när mamma och pappa skulle åka kom Robban och Maria med söta Ebba och Arvid hit. Robban hjälpte till en hel del. Maria och jag var ute i parken ett tag med ungarna, sen var vi på tomten och fikade.

Robbans brorsa Matte kom förbi för han skulle åka med dom hem.

Terese och hennes polare gick ner till Vårby badet (mälaren) och badade.

Efter att Sami och jag ätit kom grannarna ner och kollade hur det gick.

I morgon ska vi åka till AvaMC och provköra en annan motorcykel och se hur den är, Sami har lite beslutsångest om vilken mc han vill ha.

Nej nu ska jag kolla på filmen som är på 4:an.

 Gillar att få kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0