Kvällen

Nu är det snart sängdags, jag är sjukt trött. Terese är jätteförkyld, hon snorar, hostar och nyser hela tiden.

Sami kom hem riktigt tidigt idag, det första han gjorde var att ta en alvedon, han börjar bli förkyld han också.
Jag fryser, nyser och har huvudvärk.

Såg på nätet att det ska bli varmare till helgen, det är bra för då kan vi börja fixa för altanen.

Jag fick just ett sms från min svägerska att dom fick huset dom hade budat på. Jättekul det var så himla fint. Det ska bli så spännande att se det på riktigt.

På eftermiddagen i dag så plockade jag bort pallkragarna som jag haft planteringar i och krattatde ut jorden. Med andra ord är det bara att börja mäta och gräva för stolparna.

Nu ska jag kolla på tv en liten stund innan kudden ropar på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 21:08:50
Postat av: emma

tack så himla mkt
betyder mycket :)
kram!

2008-05-19 @ 21:36:07
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0