Handlat lite kläder

I går var jag så trött så jag gick och la mig 21.30. Jag var helt väck i morse när klockan ringde, men men det var ju bara till att gå upp och se glad ut.

Jag skjutsade Terese till skolan och åkte vidare till macken och tankade. Tog sedan en tur till Skärholmen och handlade lite kläder till mig. Det blev en kjol, ballerina skor och trosor.

Hämtade ut mina mediciner på apoteket.

Jag hittade morfar i centrum, han var på promenad och skulle gå ut och sätta sig i solen ett tag så jag gick med honom en stund.

När jag kom hem var det dags för hund promenaden som vanligt.

I kväll har Terese träning i Västertorpshallen mellan 19-21 så  jag skjutsar dit henne och Sami får hämta henne.

Nu ska jag kasta in kläderna från tvättmaskinen till torktumlaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0