GRATTIS ÄLSKADE PAPPA PÅ 65 ÅRS DAGEN!!!!

I dag är det ingen vanlig dag för det är min pappas födelsedag! HURRA HURRA HURRA HURRA !!!!!!!

Min pappa fyller pensionär i dag, ja han fyller 65 år.

Vi ska hem till pappa och fira honom i kväll när Sami kommer hem från jobbet. Vi åker och hämtar morfar på vägen. Mamma har gjort Västerbotten pajer, det ska bli så gott.

I går fick jag ett jätteroligt samtal från banken, vi har ju sökt ett lån på 200.000:- för att vi ska byta fönster och bygga en altan.

Lånet fick vi beviljat och så hade banken pratat med mäklaren om värdering.  Han värderade huset osett  och lågt till 2.1 miljoner!!!!!

Oj Oj, vilken summa, vi som gav 1.450.000:- för 3 år sedan.

I och för sig så har vi ju gjort ganska mycket, bla stöttat upp huset, totalrenoverat 3 sovrum, vardagsrum, helt nytt kök, ny el, radonfläkt i grunden, luftvärmepump, ny värmepanna, slipat och målat fönster, lagat och målat fasaden.

Det var ett roligt samtal, så nu håller vi på att kolla på olika fönsterfirmor. Det kommer bli en "renoverings semester" i sommar.

Vädret i dag är grått grått grått, vill ha sol igen.

Sami ska åka iväg på dagen i dag och köpa pappas födelsedags present. Jag tror att han kommer bli glad för den.

Nu ska jag jaga dammsugaren ett varv.

Ha en bra dag och lämna gärna en kommentar.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Gratta pappa från mig!

2008-05-15 @ 12:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0