Grå onsdag.....

Skjutsade Terese till skolan 7.30 idag för hon skulle äta frukost där.
Passade på att åka upp till mamma och pappa en stund innan dom skulle åka.

Först skulle dom till VC för att pappa skulle få sin spruta, sen bar det vidare till SÖS för cellgifterna.
Jag tyckte att pappa verkade bättre i förkylningen.

I morgon fyller pappa 65 år!!!!!!!!!!

Jag handlade på vägen hem. I kväll blir det kassler, ostsås med soltorkade tomater, sparris och ris.

Sami är på utbildning hela dagen idag så jag vet inte när han slutar det återstår att se.

Carro är i skolan hon började 10.30 idag. Gabbi skulle visst komma hit ikväll för Carro skulle färga hennes hår.

I dag är det en riktigt tråkig dag, när jag gick upp i morse var det blå himmel och sol men nu är det grått och duggregn.
Men jag får väl se det positiva, jag slipper vattna ute och klippa gräsmattan.

På lördag har Terese skola öppet hus så hon ska vara i skolan och plugga mellan 9-12 tror jag det var.

I kväll är det hockey igen.

Snart ska jag ge mig ut i regnet och åka och hämta lilla fröken.

Ha en bra dag och lämna gärna en kommentar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0