Fredag morgon

I går var vi som sagt och grattade pappa på 65 årsdagen, av oss fick han 1000:- i presentkort på Birka så han och mamma kan åka på kryssning nu i sommar.

Pajerna som mamma hade gjort var supergoda.

Terese och Oliver var nere i stora parken och lekte. Dom hade jättekul, Oliver hade det i allafall Terese höll på att frysa ihjäl.

Carro var på Rix FM Festival i kungsan.

Nu på morgonen ringde jag till en fönsterfirma som ska komma hit och mäta fönstren och lämna en offert.

Om en liten stund ska jag gå till Skärholmen och lämna in lånepappren på banken.

6.30 i morse fick jag ett MMS från Marina i Jämtland med en bild på 2 översnöade bilar. HAHA
Jag skickade tillbaka en bild på vårat blommande syrenträd.

Terese har idrottsdag idag nere på IP, kanske inte så roligt väder idag, just nu regnar det ju ganska bra och så är det bara +4 grader.

Carro är ledig.

Sami ska besikta Ducatin i Södertälje i eftermiddag.

Nu ska jag prata med mamma som ringde nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0