Fredag i morgon

Vilken huvudvärk jag har haft idag, det känns som jag har käkat alvedon hela dagen. Jag får ju bara ta 1 migräntablett per dygn och jag tog nog den lite försent för den hjälpte inte. För en stund sedan tog jag 2 alvedon till och nu har det släppt.

När Sami kom hem från jobbet så kastade han i sig maten sen åkte vi till K-Rauta och handlade "grunden" till altan.

Våra underbara grannar Peter och Mauno kom hit och hjälpte till att bära upp virket, det måste bäras genom skogen. Vi tackar och bockar.

Terese har varit på sin simavslutning och hon passade på att anmäla sig till lägret 9-14 augusti i Fagersta.

I dag har det varit riktigt varm, jag vet man ska inte klaga men med den huvudvärken jag haft idag är det inte kul. Jag har knappt varit utanför dörren. Jo jag har varit ute med hunden, rökt och hämtat posten, har suttit i korsdrag i vardagsrummet.

I morgon ska jag hjälpa Terese att städa hennes rum, hon hittar inte till tvättstugan/smutskorgen. Det kommer hit 3 polare till henne i morgon som ska basta och sova här så om hon ska kunna bädda ut bäddsoffan måste det städas. Jag erbjöd mig faktiskt att hjälpa henne.

Sen måste jag åka och tanka moppen och handla lite.

Nej i dag ska jag lägga mig tidigt så jag kanske är lite piggare i morgon.

Jag blir jätteglad när jag får kommentarer!!!! 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Trevlig helg!!

2008-05-30 @ 07:42:27
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: carro

uppdaterat min blogg!

2008-05-30 @ 10:00:38
URL: http://qwinnah.blogg.se/
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:





Tack goa vännen!

Joo, ska försöka i alla fall att ha det gött på Köpingsfesten :)

På Söndag kommer hon hem.. min lilla gumma saknar



Ha en underbar helg!!



Kramas!!



_____________



Så tråkigt med migränen ju!!

Hoppas, hoppas den håller sig borta länge nu!!

Ja hoppas den är borta

så att den inte håller på än...



Kramas igen!!

2008-05-30 @ 10:49:38
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0