1 maj

Oj, jag har inte hunnit med att skriva på ett par dagar nu så jag ska försöka sammanfatta lite.

I tisdags var det åter dags för jobb för Samis del. Terese var i skolan och Carro var på praktiken.

I går var det Valborg. Terese och hennes kompis åkte till Tullinge. Terese ska vara hos sin pappa tills på söndag.
Carro var och inventerade på Sea igår efter praktiken.

Sami och jag tog en sväng med motorcykeln och hälsade på Carro och fick en kopp kaffe.

Just nu är Sami ute och åker mc, han är ju handledare åt "Rosen". Carro är åter på jobbet och jag sitter som vanligt här hemma.

Det blev ingen massage igår för han hade tagit fel på tid men jag ska dit i kväll klockan 19.00. Det ska bli så skönt.

Jag har varit och handlat lite för presentkorten jag fick, en så länge har det blivit en klänning från Twilfit och ett par bikinibyxor från KapAhl.

Nu ska jag hoppa in i duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0