Trött i huvudet

Nu har vi, jag, Carro och Sami varit nere i kyrkan på årsmöte med våran förening där vi bor. Ojojojojojojojoj vilket möte, vissa skulle ha ordet hela tiden personligen tycker jag att han ska kandidera till riksdagen eller nåt liknande.

Sen att folk inte kan låta andra prata klart utan det ska pratas i munnen på varandra HELA tiden, till och med barn på dagis vet att man ska vara tyst när nån annan pratar.

Jag blev i allafall invald som ordinarie ledamot på 2 år, hoppas bara att det är lite lugnare på styrelsemötena sen.

Sami ska måla garagen när han ser att dom har blivit nerklottrade, han är bra på att måla min man annars kan Carro måla fast i och för sig hon målar ju på hela sig.

I morgon ska Carro på anställnings intervjuv, hoppas det går bra. Hon behöver tjäna mycket pengar nu så hon kan köpa fina presenter till mig när jag fyller 40 år om en månad idag.     HAHAHA

Nu ska jag lägga mig och sova det tog på krafterna att tillbringa 4 timmar i kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0