Söndag

I dag har det inte hänt så himla mycket. Straxt före 4 i natt fick jag sms av Carro där hon skrev att hon och Petra hade kommit hem, det var skönt att höra. Sen vi 7 tiden kom det ett till sms från en kompis i Jämtland där hon skrev att dom hade -25 grader brrrbrrr.

Sami åkte till Solna och hämtade Carro. Terese åkte till Sydpoolen med 2 simkompisar, nu är han på väg att hämta dom.

Vi åkte iväg en snabbis till Kvantum och handlade lite så till middag i dag blir det Gyros i pitabröd med sallad och tzatziki, det ska bli så gott.

I går fick min bror en påse vi toblerone av mig och idag fick jag ett mail av honom med en bild på två storlekar toblerone. Det var en liten skillnad.


Nu är det dags för mig att börja steka köttet till middagen.
I kväll är det LA Ink och Andra Avenyn som gäller.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!
Det låter ju som ni har haft en skön påsk... Härligt med ledighet med familjen eller hur...
Ha det gott!
Kram Susanne

2008-03-24 @ 16:53:04
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0