Snart är det 18 års "kalas"................

I dag har jag fixat pastasalladen, grillat kyckling och börjat med tårtan.

Carro och jag åkte iväg till skopunkten för hon behövde ett par skor till sin krogkväll i morgon.

Annars har jag mer eller mindre stått på benen hela dagen, åkte och hämtade Terese i skolan.
Städade badrummet nere idag eftersom vissa här tog sån tid på sig.

Nu sitter vi och kollar på Let´s Dance.

Lägga mig ska jag göra riktigt tidigt för det är ju lite att göra i morgon på förmiddagen, tårtan ska garneras grädden vispas allt ska plockas fram det sista ska städas undan.

Carro har träning i morgon förmiddag så Sami åker och hämtar henne så hon kommer hem lite snabbare.

Terese har konfirmationsläsning imorgon mellan 10-15 så hon får skynda sig hem, det är tydligen sista gången innan riktiga konfirmationen den 26 april.

   Så här såg Carro ut 2002 och så här 2008


Nej nu ska jag kolla klart på tv´n innan jag ska krama kudden.


Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack underbara du...

Hoppas eran helg blir underbart mysig den med!

*Kramar om* dig!!

2008-03-14 @ 21:48:29
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0