Ska nog till blåkulla.............

Ja i dag är det Skärtorsdag, är det nån som ska följa med till Blåkulla?

Just nu är Carro i skolan, Terese på Eriksdalsbadet och Sami på jobbet.
Jag tänkte möta honom på OKQ8 när han slutar för jag ska hämta ett paket där och passa på att köpa godis tills i kväll.

I morgon åker Sami till Åkersberga jag vet inte om jag ska med eller inte ännu. Vad tjejerna ska göra har jag ingen aning om. På lördag ska dom i allafall till som farmor på påskmiddag, dit kommer även deras faster, hennes man och kusinerna.

Jag och Sami ska till mamma och pappa, vi tar med oss morfar i bilen dit. Brorsan och hans familj kommer dit också, Fanny kommer ner i kväll från Arvika. Det ska bli så kul att träffa henne det var ett tag sedan nu.

Nu ska jag inte göra något alls en stund.

GLAD PÅSK!!!!!!!

Lämna gärna en liten hälsning.

Eftersom Terese inte har kommit hem ännu och Carro åker med Sami hem så får jag sitta här och vänta för jag tror inte lilla fröken har nycklar med sig. Sen är det bara för mig att knalla ner till OKQ8 å hämta paketet. Väl hemma igen är det nog lika bra att jag tar en till promenad med hunden innan jag måste börja med maten.




Kommentarer
Postat av: susanne

Hallo, vart tog du vägen, sitter här på blåkulla och väntar.... Glad påsk till dig och dina nära och kära...
Kram Susanne

2008-03-20 @ 14:41:19
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0