Samma dag fast eftermiddag.....

Snön som hade kommit imorse är helt borta igen.

På tomten blommar det en hel del nu, snödroppar, krokus, tulpaner och påskliljorna är halvvägs uppe. I syrenbusken/trädet är det stora gröna knoppar redan.

I dag har det varit en riktigt pissdag, det känns som jag har feber till och från, smånyser och har skit ont. Vi får väl se om det är nåt som bryter ut eller inte. Jag har inte varit förkyld på mer än 2 år.

Terese kom hem med en flaska saft, dom hade gjort apelsinsaft på hemkunskapen idag, jättegod var den.

Snart ska jag ställa mig och steka amerikanska pannkakor, dom är faktiskt godare en vanliga tunna, Sami ska även få äkta finsk ärtsoppa. Han säger att riktig ärtsoppa ska vara lagad på gröna ärtor, usch och fy. Han får äta den själv och risken finns att han får sova på soffan...........haha.

Carro kommer hem senare i kväll för hon ska på hockey i Globen det är Djurgården-Linköping som spelar. Hennes faster har haft dåligt inflytande på henne som fått henne att bli Djurgårdare........Men jag får nog vara glad att Terese är HAMMARBYARE. Man kan ju inte lyckas med allt.

När jag pratade med tjejernas farmor, faster och farfars sambo i dag så glömde jag att bjuda dom till Terese konfirmation den 26 april, antingen får jag ringa igen nån dag eller försöka komma ihåg att tala om det när Carro fyller år.

Kvällens tv-program får bli: Sjukhuset, Kustbevakarna & SSRS, Criminal Minds & Gordon´s kitchen nightmares efter det är det sängen som gäller.

KOMMENTERA MERA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vi kan tyvärr inte komma på Tessans konfirmation, Wilma har nämligen gymnastikuppvisning den dagen.
Vi ses om en vecka.
/Y

2008-03-07 @ 08:30:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0