Regnig måndag

Återigen måndag, jag tog moppen i regnet och åkte till centrum och handlade lite av det vi ska ha på Carros 18 års dag.

Det är ju en hel del som ska handlas så det blir till att köpa lite varje dag.
I morgon ska pappa först ta prover sen träffa läkaren på SÖS, på onsdag är det dags för 5:e cellgiftkuren.

I dag ringde en av mina äldsta vänner Anna, det var ett tagsedan vi pratade med varandra, skulle tro att det var på hennes födelsedag. Hon fyller år dagen efter mig.

Om en liten stund ska jag baka matbröd igen. Jag fattar inte hur 50 st småfrallor kan ta slut på ett par dagar....

Zita och jag tog en långpromenad i regnet för en stund sedan, ganska skönt faktiskt. Hoppas verkligen att det är bra väder på lördag eftersom det kommer en hel del folk hit.

Nu är det dags att titta igenom posten innan jag återgår till min plats i köket!

Kommentera mera!!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Såg att du hade lämnat en kommentar på Agnes Johanssons blogg. Jag har tårar i ögonen varje gång jag läser något som hon har skrivit. Det måste vara jättejobbigt att se sin bror/son tyna bort som han gör. Usch, vi ska vara glada att barnen mår bra!
Vi ses på lördag
/Ylva

2008-03-10 @ 16:24:41
URL: http://[email protected]
Postat av: susanne

Hej tjejen!
Jaha det är dags för Carro att fylla 18 år nu... Tyckte inte det var länge sen ni var och hälsade på i Solna på jobbet... Ojojoj du börjar bli gammal Anette... Är det dags för något att flytta eftersom ni var på lägenhetsvisning....
Kram Susanne

2008-03-10 @ 20:38:08
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0