Onsdag morgon

Onsdag morgon, jag vaknade 03.30 av att jag började få ett migrän anfall. Gick upp och tog en tablett och la mig igen. Vaknade igen när Samis klocka ringde, låg kvar en stund. När jag väl gick upp hade mannen redan varit ute med hunden.

I går bakade jag massor med bullar igen och sen fick jag för mig att baka drömmar och dem blev jättegoda.
Vi åkte till mamma och pappa efter maten igår och fikade, passade på att bjuda på kakor. Måste ju ha försökskaniner.........

I dag har jag fruktansvärt ont efter allt bakande, det känns som jag har 72 muskelknutor i ryggen. Det lutar åt att jag håller min man sällskap i bastun i kväll.

Terese slutar efter lunch i dag och då ska hon åka till sin pappa och hälsa på, hon kommer säkert få det jättemysigt.

Nu ska jag prata lite med mamma innan dom ska till till SÖS för pappas cellgifter.

 Lämna gärna en kommentar.

Nu har jag varit ute på en runda med hunden, jag såg massor med tussilago det måste ju betyda att våren är här nu. Eller?

Jag ska nu hoppa på moppen och hämta Terese i skolan, passar nog på att handla lite samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag ser fram emot bullarna på lördag!
/Y

2008-03-12 @ 12:28:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0