Långfredag.....

Nu har vi verkligen snöstorm här det är "lappvantar" som kommer ner. Mysigt men 3 månader försent tycker jag.

Sami och Zita är nu på väg till Åkersberga hoppas han kör försiktigt.

I natt har det varit hotellverksamhet här, både Terese och Carro har haft kompisar här inatt. Vissa sover eller rättare sagt försökt att sova medans andra har tydligen fnittrat och spelat musik hela natten.

Carro och jag ska snart gå till Eurostoore och köpa lite påskpresenter till barnen vi ska träffa i morgon.

Tjejerna åker med sin pappa till deras farmor på middag och Sami och jag ska till mamma och pappa. Dit kommer brorsan med familj och våran morfar, honom ska vi hämta på vägen.

I dag vaknade jag redan 6.30 men kollade lite på tv innan jag gick upp 7.30. Käkade frukost gick ut med hunden.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in det i tumlaren.
Carro har somnat på soffa så jag får nog väcka henne snart. Terese och hennes kompis kommer nog att sova hela dagen skulle jag tro.

Nej nu får det räcka för den här gången.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0