Kvällen på påskafton

Sami och jag åkte till Skärholmen på dagen och köpte en blomma till mamma och pappa, vi gick även in en snabbis på Bolagret en inredningsbutik som har jättemycket snygga och ganska billiga saker.

Carro och Terese åkte med oss till mina föräldrar en stund så dom fick träffa kusinerna Fanny och Oliver innan deras pappa kom och hämtade dom för vidare "transport" till deras farmor för påskmiddag där med flera kusiner och faster med man.

Middagen för våran del var jättegod men det är ju alltid mammas mat. En hel del godis blev det för barnen så det lutar att det blir sockerkickar för vissa i kväll.

Carro drog i väg för ett tag sedan, hon skulle på krogen med en kompis. Hon var "jättesexig" när hon stog i hallen och planerade kvällen i telefon med kompisen. Hon hade endast BH, trosor, nylonstrumpbyxor och pumps på sig............hahahahahaha.

Vi hann kolla lite på EM simningen, Sarah Sjöström 14 år från Södertörns Simsällskap tog GULD vilken tjej. Terese har tränat med henne innan hon bytte tillbaka till Mälarhöjden.

Nu ska jag snart gå och lägga mig jag har så jävla ont i halsen och så har jag lite feberfrossa.

I morgon har vi inte planerat nåt förutom att Sami ska hämta Carro och så fick han för en lite stund sedan ett samtal från sin syster att deras halvsyster från Finland är här så det kan bli en tur ut till Lidingö.

På måndag ska vi i allafall ut till Sigtuna och gratulera min lillebror som fyller 37 år.

God natt och sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0