Hemsk fredag

Nu är det fredag, jag var och handlade på dagen medans Carro gick en promenad med hunden.

Terese har sovit hos en kompis inatt, just nu är vi inte vänner med varandra av vissa anledningar som vi inte behöver gå in på här.

Carro har åkt till Högdalen på anställnings intervjuv på nåt lekhus, hoppas det går bra så hon får jobba och tjäna lite pengar.

Vad som händer i helgen vet jag inte men jag ska försöka få med min man till sopstationen i Östberga det behöver kastas massa "skit" från förrådet igen.

Nu är det bara 30 minuter kvar tills Sami slutar jobba för den här veckan.

I kväll ska vi kolla på Let´s Dance finalen.

I dag fyller min svärfar Hannu år, GRATTIS!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0