Fredag runt 15 tiden.....

Fredag igen, Sami är på väg hem från jobbet. Han skulle stanna på bolaget och vid Zoo Varuhuset, lilla vovven behöver mat.

I dag har det varit perfekt moppeväder, jag tog en tur till centrum och handlade lite. När jag kom hem hade Carro fixat disken. Tack.

Terese har varit på Eriksdalsbadet med skolan i dag och simmat/badat.

Nu jag jag slängt in köksmattan i tvättmaskinen, vi får hoppas att det inte börjar regna för jag tänkte hänga ut den på tork.

I helgen har vi inget som är planerat, jag hade tänkt städa ordentligt här, damma, skura golv och sånt tråkigt men tyvärr nödvändigt.
Jag får sprida ut det lite så jag slipper stå sista dag innan Carros "kalas". På fredagen kommer jag ju stå och fixa pastasallad.
Någon dag under veckan ska jag baka bullar.

Nu ska jag börja laga maten i dag blir det lax, ris och sås.

I kväll ska vi kolla på Let´s Dance.




Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack för kommentaren! :)
Hoppas ni får en bra helg!

2008-03-08 @ 14:23:49
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0