Fredag morgon

Status på familjen just nu:

Sami är på jobbet
Terese är i skolan
Zita ligger på golvet och sover (som vanligt)
Carro sover
Jag kollar på Vakna med the Voice


Dagen i dag kommer att bli ganska hektisk.
Jag ska grilla kyckling, steka köttbullar, skära skinka och grönsaker, koka pasta, göra tårtan. Slutligen ska jag städa, lägga ölen och vinet på kylning.

Carro ska till vildmarksmässan med skolan idag sen ska hon hjälpa till med städningen.
Terese ska städa sitt rum när hon kommer hem, fast jag skulle nog tippa på att hon hamnar vid datan och städar i morgon.

Det ska verkligen bli spännande å se hur många och vilka som kommer i morgon, hoppas bara att inte alla kommer samtidigt.

Nej nu ska jag kolla lite till på tv och samla krafter till att sätta igång med dagens aktiviteter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0