Eftermiddag samma dag..

Nu har jag kommit hem från Skärholmen, apoteket där gick det för en gångs skull fort jag blev riktigt förvånad.

Terese, Carro, Gabbi och jag fikade innan det var dags att handla. Terese gick till en kompis. Carro och Gabbi tog matvagnen på bussen och åkte hem.

Jag gick in en sväng på Twilfit och hittade ett par byxor, en tröja och ett linne som jag köpte till MIG SJÄLV!!!
Det var halva reapriset så det kunde jag gott unna mig.

Gick ner på JC outlet ALLT kostar 10:- för dom stänger i morgon. Där köpte jag lite till tjejerna.

När jag var klar med handlingen tog jag en sväng till hemmet och hälsade på morfar, han var nere i samlingssalen där dom hade frågestund. Jag blev bjuden på kaffe och kladdkaka, jättegott.
Pensionärerna är ju värre en dagisbarn herregud vad dom tjattrade.

Nu ska jag snart gå en runda med hunden innan jag hoppar in i duschen och sen börjar med maten.

Carro har åkt till en kompis för hon ska följa med honom när han ska tatuera sig.

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack vännen!

Var tvungen att duscha kokhett nyss, fryser så..
Plus ett par alvedon...
så hoppas jag att jag får sova i natt i alla fall.
Var ju tvungen att kika in här innan jag stänger ner datorn.
Johannes har setat och spelat ett par timmar innan.
Man är väl bloggskadad *ler*

Har inte fått vita prickar i halsen än
men snuva har tillkommit så det är nog ett virus...
och inte halsfluss.
Hade det varit Halssfluss
så hade jag legat halvdöd vid det här laget.

Vi får se om jag kommer in på ett par dagar...
ska försöka vila så gott det går med alla ungarna.

Massor med Kramar till dig vännen!

*Kramar om*

*****************

10 kr... OJ!!!. hoppas du fick massor med bra saker!!

2008-03-26 @ 22:31:12
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0