Vilken dag

Jag kunde inte sova längre än till 8.30 i morse, i samma veva fick jag sms från Carro som var på jobbet. Hon började 7 och hade gjort klart allt vid 8 tiden.

Jag fick en underbar stund helt själv på morgonen med frukost, kaffe och DN. Vid 10 tiden kom Sami upp och intog sin frukost.
Vid 11 tiden gick Sami ner till garaget med Peter för att skruva isär en soffa som Hanna skulle ha i sin nya lägenhet.

Vi tjejer, jag, Sussi, Terese, Carro & Hanna tog en promenad till IKEA där det skulle handlas en himla massa. Jag klarade av IKEA besöket utan några som helst problem, hade inte en tillstymmelse till ångest. Jag är så jävla imponerad av mig själv. Nu kan det bli fler besök där, det kan ju kanske bli dyrt för Sami. Hahahahaha.

Det blev en ny säng och bäddmadrass till Carro och massor med vaser och lite annat smått och gått.

Vi blev hämtade utanför av Sami för vidare transport till Axelsberg och Hannas lägenhet. Några timmar senare åkte vi hem, hunden behövde ju gå ut sen iväg upp till Peter och Sussi som bjöd på pizza och sallad.

Sami och Terese gick hem och jag åkte med tillbaka till lägenheten där Carro och Hanna hade hunnit fixa jättemycket.

Vi kom hem vid 21 och han se lite av finalen som nu Spanien har vunnit

I morgon tror jag att jag ska tillbringa dagen i tvättstugan, nu är det så mycket tvätt att man knappt ser golvet.
Terese jobbar i morgon, Carro är ledig och Sami jobbar sin sista vecka innan semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0