Tråkig onsdag

I dag har det varit en sån där jobbig dag. Känner mig allmänt off, har inte gjort många knop idag alls.

Det ända vettiga jag har gjort idag är att jag gick med hunden till IP och lämnade en tjock tröja till Terese, sen gick hon med mig runt IP.

Vädret har ju varit sol ena sekunden och regn nästa. Det skulle ju vara bra om det kunde komma en ordentlig regnskur så gräset blir grönt igen.

Sami åkte motorcykel till jobbet idag så han är säkert glad.

Nu är det inte så mycket kvar tills altanen blir helt klar.

I dag har pappa varit på sjukhuset och fått cellgifter igen. I morgon ska han röntga hjärta och lungor så det blir till att hålla alla tummar.

Min brors dotter Fanny kommer ner till honom imorgon, jag har för mig att hon ska vara här nere nu i 2 veckor. Hon ska vara hos mamma och pappa på onsdag & torsdag nästa vecka.

Nu har Carro, Terese och Krille (Terese´s kille) åkt iväg till Frihamnen. Dom ska vara publik på ett nytt program som heter Musik maskinen eller nåt liknande.

I morgon är det äntligen skolavslutning för Terese.

Ha en underbar kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0