Sverige förlorade

I morse skjutsade Sami Terese till Saltsjöbadens Sjukhus där hon skulle på Kick-Off inför sommarjobbet. Dom åkte motorcykel dit eftersom Sami skulle ta en långrunda. Tyvärr så regnade de så himla mycket att han hoppade över den rundan och kom hem i stället.

Han kommer att åka i morgon i stället det är han verkligen värd, han är ju snart klar med altanen. Puss på dig älskling!

Vi åkte och handlade lite kött och grönsaker eftersom vi skulle inviga nya grillen. Jösses vad gott det blev.

Terese och Krille hade planer på att åka in till Kungsan och kolla på matchen men när vi satt och åt så öste regnet ner så dom hoppade över det och kollade här hemma istället.

Zita har varit lite dålig i magen idag, hon hade spytt i morse när vi gick upp. Det kan ju vara grisörat hon fick i går, vi får se i morgon hur det är med henne.

Carro är just nu på fest så vi får se i vilket skick hon kommer hem i och när hon kommer hem.

Nu ska jag gå ut och hålla min man sällskap när han håller på med altanen.

  Zita ca 14 veckor, vann Sötaste valp!!!!!!!

 Zita ca 4 år!

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!

Men GUD vad trevligt det skall bli, grilla och sitta på den nya altanen, det ser jag framemot...

Kram Din trogne vän...

2008-06-15 @ 20:56:14
URL: http://www.seq60.se
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:



Men gulliga, rara, fina du..tack



Kramar om dig länge och varmt....



_________



Tacka sjutton för att det blir gott i en sådan pärla till grill ju ler



Jag kommer över någon kväll

och tjuvgrillar på den, hehe

Du kan lämna lite attiraljer framme ler



Kram igen...

2008-06-15 @ 23:20:55
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0