Snart midsommar

På förmiddagen i dag åkte jag och handlade ALLT som ska vara till middagen i morgon.

Till förrätt blir det: Skaldjurs-cheesecake med löjrom
Varmrätt blir det: Grillad fläskfile kokt färskpotatis & melon, ananas och chilisalsa

Och slutligen till kaffet: Pavlovatårta

Carro och jag har städat här hemma i dag, nu är det bara lite småplock kvar från borden. Jag tänkte fråga min man om vi kunde åka till Bauhaus direkt när han kommer hem och köpa bambustaketet som jag vill ha.

Terese har gått till jobbet och Krille sitter nere i hennes rum. Dom två åker ut till landet direkt när hon slutar.
För Carros del så blir det Åkersberga med Hanna istället för Eskilstuna nu i midsommar.

Nu ligger Carro på soffan och kollar på film i sin dator. Jag ska snart börja med maten tills i morgon, det kommer ju att ta ett tag.

Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags att kavla upp ärmarna igen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Önskar er en Glad Midsommar!

kram/ Skåne

2008-06-19 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0