Skolavslutning....

I dag hade Terese skolavslutning, så nu är det nästan sommarlov. Hon ska gå på sommarskola i 2 veckor på förmiddagarna och läsa svenska och engelska.

Krille sov här inatt för han skulle följa med henne på avslutningen men han stannade kvar i sängen så hon fick gå själv.

När hon kom hem gick i allafall  vi  3 till centrum och handlade och pantade flaskor. Det behövdes verkligen.

Snart ska jag ta en liten promenad med hunden innan jag ska börja med maten så den är klar när dom 2 som jobbar och sliter kommer hem. 

Terese och Krille har precis gått till Skärholmen för att möta en kompis.

Jag mår mycket bättre i dag än vad jag gjorde igår, förutom värken men med den är det ju som det är.

Måste ringa och boka en tid hos min läkare för han måste skriva ut nya värktabletter till mig eftersom dom jag har haft nu i några år inte längre är godkända. Sen måste han kolla min stortå, halva tån känns som den är bedövad och vid "knölen" nedanför tån känns det som en nerv sitter i kläm.

I kväll blir det fotboll på tv igen, Sami skulle visst fixa lite med altanen.

På lördag ska Terese på "Kick-off" i Saltsjöbaden inför sommarjobbet. Carro ska dela ut kuponger för hundmat vid City Gross.
 
Nej nu ska hunden få promenera lite.

Hallå vart har kommentarerna tagit vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0