Nya motorcykeln hämtas idag

I går kväll åkte Carro och jag till Kungens Kurva för jag ville handla lite kläder. Vi gick in på KappAhl för dom hade välj 3 betala för 2. Jag köpte ett par shorts och en blus/linne och Carro fick en top. Hon köpte en väska.

Sen gick vi till Citygross där hittade jag 2 dels påslakanset, köp 2 pkt för 149:-. Sånt gillar jag. Vi gick in på Intersport där Carro köpte flipflop och jag köpte 2 typ boxarlinnen.

Sami var hos Mauno och hjälpte honom. Terese är ju hos sin farfar.

I dag ska vi hämta/köpa våran nya motorcykel, en limegrön Kawasaki. Jag åker med Sami när han ska hämta den sen måste vi ju åka till Robban & mamma & pappa och visa upp den.

Sen ska det byggas altan så den blir klar någongång.

På lördag ska jag ju vara städledare för Terese klass när dom ska städa i Hallunda. Jag skulle bara vilja veta om Sami bestämde med sin mamma att jag skulle åka till Pirjo (hans moster) och gratulera henne på 60 års dagen själv........

Carro ska till skolan nu på förmiddagen och sen åker hon med Andreas till Eskilstuna för någon studenfest,  hon kommer hem på lördag.

Zita kommer inte att få åka på sin månads långa semester till Ångermanland som det var sagt. Dom som Carro & Zita skulle åka med har även katter och det har kommit väldigt mycket kattungar så hon får vara hemma med oss i stället.

Det är ganska skönt att inte behöva vara ifrån henne en hel månad, fast det hade ändå varit ganska skönt.

Nu ska jag hoppa in i duchen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0