Nu är jag helt slut....

I dag har det varit fullt ös hela dagen. Jag tog ju moppen till Hallunda och mötte upp Terese och hennes klasskompisar där.
Vi delade in oss i grupper och städningen började, något som jag inte riktigt fattar är hur man kan vara så j..la korkad att när man byter en bajs blöja så lägger dom blöjan på parkbänkarna och går därifrån........

Det var hur många äckliga blöjor som helst.
Städningen gick i alla fall bra och i morgon är det Rikards tur att vara med. Det fanns inte så mycket kvar att städa när vi slutade idag.

Sami kom och mötte upp mig så vi kunde åka till hans moster och gratulera henne på 60 års dagen. Det var ingen höjdare eftersom det bara pratades finska. Det var roligt och träffa Hannah och Linnea, dom är ju så söta.

Sami åkte till Biltema och köpte elkabel och jag åkte till Vårberg och handlade middag. Hem å lagade pastasallad.

Terese skulle åka till sin pappa så jag var så snäll att jag skjutsade henne till Tullinge, när jag åkte hem stod hon kvar vid stationen och väntade på Krille som skulle komma med bussen.

Nu har Sami och Peter börjat lägga trallen så altanen blir nog klar snart, Sami har ju även dragit elen till belysningen.

I morgon förmiddag ska vi åka till Sigtuna och gratulera Kim som fyller år på måndag.

Nu ska jag gå ut igen och kolla så dom jobbar och inte bara dricker öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0