"Mammatid"

I dag på förmiddagen åkte jag till mamma och följde med henne till våran frisör Jannika. Hon skulle klippas och slingas.
Hemma hos Jannika började vi med Jugoslaviskt kaffe och tårta, jättegott. Mamma blev fin i håret. Jag följde med henne hem.

Pappa hade precis fått samtal från sin cancerläkare som talade om att det inte blir någon cellgiftbehandling i morgon för proverna var inte så bra. Så det är bara hoppas att proverna är bra igen om 2 veckor när nästa behandling är planerad.

När jag kom hem så gick Terese till jobbet. Carro hade städat i köket och vardagsrummet.
Jag köpte med mig blondering och hårfärg till henne. Vi satte igång och blekte hennes hår men det blev lite orange så hon färgade  hela håret mörkbrunt istället. Det blev riktigt bra tycker jag. 

Efter maten åkte Sami, jag och Carro till Bauhaus men det jag ville ha var svindyrt så vi hoppade det.
Vi tog en sväng förbi Rikard och hälsade på. Vi satt där en stund och snackade, det var trevligt.

Vi fick köra fort hem eftersom det var premiär på Allsång på Skansen i dag. Det var ju inte några höjdargäster direkt, jag gillar inte Håkan Hellström men men.

Just nu sitter Carro och jag och kollar på "Medan du sov" på 3:an, Sami sitter och kollar på en film på datan & Terese och hennes kompis är på rummet.

Vad som kommer att hända i morgon har jag ingen susning om, jag hoppas att det blir lite bättre väder i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0