Lördag natt

Nu är klockan mycket över min sovtid......

På förmiddagen i dag åkte Sami och jag motorcykel till Hökmossen och hämtade Therese och Sorin. Därifrån åkte vi till Dalarö och fikade, helt underbart fint där. Åkte vidare hem till dom igen.

Vi tog en sväng förbi Axelsberg och kollade på Hannas nya lägenhet som Carro hjälpte till att måla.

När vi väl kom hem var det bara för mig att byta färdmedel och ta moppen till affären och handla mat för vi bjöd ner familjen Grönberg på middag. Vi grillade och åt gott, vissa drack även gott.

Vi satt ute på altanen och snackade tills klockan blev 23 då gick dom hem. Vi ska ju upp tidigt i morgon eftersom vi tjejer ska till IKEA och killarna ska till Lidingö och hämta en säng. Sen är det flyttning som gäller, Hanna flyttar och vi ska hjälpa till.

Hela den här dagen har varit jätte trevlig men nu känner jag att John Blund är på ingång.

God natt och ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0