Fredag den 13:e

I dag har vädret varit lite till och från. Mig har det inte gjort så mycket för jag har haft migrän idag så jag har bara varit inne.

Jaja jag har tagit en promenad med hunden.

Carro har jobbat och Terese har varit på sommarskolan.
När Sami kom hem från jobbet så åkte vi till Plantagen och köpte en gasolgrill. Den var jättefin.


Så nu kommer det bli grilla av.

I morgon skjutsar Sami Terese till Saltsjöbaden på motorcykeln sen ska han ut på en långtur, han pratade om att eventuellt åka till Linköping. Jag blir nog kvar här hemma och tar hand om hem och hund.


Carro ska ju vara i Kurvan och dela ut lappar till folk som har hund.

Mamma och pappa ska ju till Trosa Marknad.

Jag kanske får ett ryck och städar lite här hemma, det känns som det skulle behövas.

Nej,nu är det fotboll som gäller resten av kvällen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Dimitra

Hej Anette!



Vad roligt att du bor granne. Världen är verkligen liten. Kul att du hittade till min blogg. Nu kommer jag läsa din. Ska hälsa Theo att han har lite grannsupport inför OS. Han kommer bli glad.

Ha en trevlig helg!



Kram Dimitra

2008-06-14 @ 20:22:49
URL: http://www.metrobloggen.se/dimitra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0