Dr Kalle........

Nu har Carro och jag kommit hem. När vi fick veta att vi skulle träffa Dr. Kalle blev vi riktigt glada, vi trodde att vi skulle få en ung snygg svensk läkare. En punkt stämde och det var ung, inget mer. Det var väldigt svårt att fatta vad han sa. Han skickade i allafall en remiss till röntgen så vi blev sittande där ner ett tag. Tillbaka upp till läkaren som fått svaret och det visade inga skelettskador, det troliga är att musklerna i ryggen har blivit ordentligt uttöjda.

Jag skulle smörja henne med Voltaren gel 3 ggr per dag, det lät som han sa morgon, höst & kväll.....
När jag smörjer in henne skulle jag massera ryggen i 15-20 minuter, just det det är ju jag som behöver massage.

Vi gick och åt lunch på en Libanesisk restaurang, det var ganska gott.

Sen passade vi på att fynda lite linnen och en jättefin burk att ha maskindisk tabletterna i, så nu har jag fixat i ordning diskbänken.

Mamma och pappa kom hit och fikade, jag fick massor mer hår/bastu handdukar av dom.

Terese, Krille, Carro och hunden är just nu nere på Vårbergs IP och kollar på Sara som har dansuppvisning.

Terese ska visst ut och äta middag med sin farmor och pappa i kväll.

Sami ska som sagt åka hoj i kväll. I morgon måste jag ta moppen till AVA MC så Sami kan komma hem och ta bilen eftersom hojen ska på 100 mila service.

Nu ska jag börja med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0