Varmt idag

I dag har det varit riktigt varmt, jag har legat i min solsäng och läst lite. Jag vet att man inte ska klaga på värmen, jag har mindre värk men jag blir så fruktansvärt rastlös när jag ligger och solar.

Det ska bli skönt imorgon när jag kan bada i 30-35 gradiga poolen. Jag ska verkligen försöka simma varje dag/kväll.

Nästa veckas semester schema:

Måndag: Carro till Östersund
Tisdag: Morfar 92 år, Pappa provtagning
Onsdag: Terese moppekurs, Pappa cellgifter
Torsdag: ????????
Fredag: Mamma & pappa kryssning

I dag har jag ingen fantasi när det gäller middag, vi får väl blanda och ta det som finns i frysen. Sami kanske skulle bli sen, dom har jättemycket på jobbet nu.

Carro ska till banken direkt efter jobbet.
Terese kommer nog hem snart.

När Carro har kommit hem ska jag ta moppen och åka till affären, jag måste handla bröd bla.

Senare i kväll ska jag nog ta ett fotbad det var ett tag sedan.

Snart är det en runda med hunden som gäller.

Ha en underbar kväll!

Jag blir glad av kommentarer! 

               

Zita när hon har semester!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt med semester, dom som får alltså... själv har jag inte fått något besked ännu när jag får semester skit kul... vad skall ni hitta på när ni har semester...

Kram Susanne

2008-07-03 @ 21:13:02
URL: http://www.seq60.se
Postat av: susanne

kom inte ihåg vart det var...



Kram Susanne

2008-07-03 @ 21:41:20
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0