Varit och badat

Mamma och pappa kom hit vid 9.30 och hämtade mig. Dom hade Fanny med sig och vi åkte till Personnebadet.

Det blev en hel del bad med lilla fröken sen när det var dags för solning så var det bara massor med svarta moln runt omkring. Vi åkte hem och Fanny stannade hemma hos oss. Vi åt lite glass och tog en promenad med hunden.

Sen tog vi moppen och åkte till Skärholmen, jag som är en så snäll Faster köpte massor med kläder till henne, när det var avklarat gick vi upp till min morfar (Fannys g-morfar) han blev jätteglad eftersom dom inte ses så ofta.

Vid 14.30 tiden var det dags att hoppa upp på moppen igen för vidare transport till mamma och pappa för Fanny skulle hämtas där av sin pappa (min bror).

Jag passade på att äta lite middag med dom sen åkte jag hem och tog en promenad till med hunden.

Nu har Sami och jag fikat och väntar på att Allsång ska börja.

Tjejerna har varit på Grönan i dag och det har tydligen varit kaos.

I morgon ska jag förmodligen åka och fika hos min kompis Sussi, det ska bli trevligt det är jätte länge sen vi träffades. Förutom att vi sprang på varandra i Skärholmen idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0