Semester

Nu har Samis semester börjat. Vi har ju lånat svärmors husvagn. Vädret har än så länge varit riktigt bra. I fredags när vi kom hit var det en riktigt skön sommarkväll.

I går solade vi hela dagen, ungarnas farmor kom hit och fikade, hon lämnade grejer som jag hade beställt från Oriflame. Hon passade även på att hälsa på sin syster som också har sin husvagn här.

I natt vaknade jag av att det regnade oj va mysigt det var. Vädret idag har varit ömsom varmt ömsom kallt.

I morgon åker Carro upp till Östersund och kommer hem igen på fredag. Jag tippar på att hon kommer få det underbart.

I dag på kvällen åkte Sami och jag motorcykel till St Vika precis innan Nynäs till en jobbarkompis till Sami och fikade. Vilka underbara människor det är, jag hade hur roligt som helst. Ser verkligen fram emot att dom kommer över till oss  snart.

Zita har badat flera gånger per dag det som är lite jobbigt är att vi kommer få sanera hela husvagnen för hon har börjat tappa vinterpälsen nu. Hon fäller MASSOR just nu.

Nej nu ska jag sova.

Ha det så bra och lämna kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0