Regn i Stockholm idag

Vi vaknade i morse av att det regnade och så har det fortsatt hela dagen. Fördelen med regnet är att vi inte behöver vattna svärmors blommor som växer överallt, hon har ju varit så orolig.

Vid 9 tiden idag skjutsade vi in Carro till Klarabergsviadukten, jag följde med henne och såg till så hon hittade till rätt buss. Hon har i allafall kommit fram efter en 8 timmar lång bussresa. Hoppas hon kommer ha kul.

Terese och Elin har varit på Bajen matchen idag, Elins gudfar jobbar på Söderstadion så han bjöd på biljetterna och tjejerna fick gå ner på planen, vilken lycka för dom.

Sami och Terese åkte på dagen idag och köpte lite delar till moppen som dom ska göra service på. Jag satt i grannarnas förtält och drack cider, kan ni fatta att det var faktiskt riktigt gott. Jag har alltid tyckt att det är för sött och kallar den för kärringdricka men nu har jag ju fyllt 40 så jag kanske är kärring. En sak är klart jag ska åka till bolaget och köpa cider.

Just nu är Sami och Terese på väg till Jakan och ska lämna Elin.

I morgon fyller min MORFAR 92 ÅR!!!!!!

Vi åker dit på dagen och grattar honom.

Pappa ska till SÖS på provtagning och förmodligen  få svar på röntgen som han gjorde förra veckan.

Vi har det (trots regn) helt underbart här, jag somnar till och med utan att kolla på tv på kvällen.

Nej nu är det dags för lopplådan.

Ha det så bra. Kram alla som behöver en.

Kommentarer
Postat av: terese

Hahah.. det e bra mamma, kalla dig själv kärring, då kan du ju åka och köpa mycket kärring dricka ju =)

2008-07-08 @ 11:01:08
Postat av: susanne

hoppas ni har det bra i regnet och solen...

2008-07-10 @ 19:29:23
URL: http://www.seq60.se
Postat av: Ylva

HALLÅÅÅ!! Sluta slappa och börja uppdatera! Du kan inte ligga i solstolen hela dagen, fram med datorn.

:-) Ylva

2008-07-11 @ 08:29:18
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0