Maten står i ugnen

Carro kom precis hem från jobbet och Terese gick just till sitt. I dag gör hon sitt sista pass så nu är det bara vänta på lönen för henne.

Jag ska skjutsa Terese till hennes farmor efter jobbet, kanske kan man få en kopp kaffe innan jag åker hem. Terese ska ju sova hos henne tills på fredag och vara med farmor på jobbet. Hon jobbar på ett fritids, T brukar vara med henne på jobbet nån dag nästan varje lov. Det har hon varit sen hon va liten. Båda tjejerna har alltid jättekul där.

Carro ska i väg på Djurgårdsmatchen i kväll så hon lär inte ha så mycket röst kvar när hon kommer hem.

Nu väntar jag bara på att Sami ska komma hem för jag är hungrig. I ungnen står just nu kycklingfilé och vitlöks rostade grönsaker med klyftpotatis.

Jag undrar om Sami tänker göra klart trappen på altanen idag när jag är borta, det är ju ändå bara 6 st brädor kvar så det kan ju inte ta så lång tid. Det skulle vara skönt om det var klart innan semestern börjar.

Nu ska jag kolla lite på reprisen på Roomservice i väntan på maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0