Lika varmt idag

Det har varit lika varmt idag igen, ända skillnaden är att det har blåst lite.

På dagen i dag åkte Sami och jag till Rullebo och fikade hos svärmor och hennes sambo. Det var riktigt skönt att sitta i skuggan.
Svärmor talade om att hon kanske kommer och sover hos oss i helgen som kommer för då jobbar hennes sambo. Det är kul när hon kommer hit och stannar nån dag vi träffas ju inte så himla ofta.

Terese och Michelle har varit och badat i Tullinge i dag igen.

Middagen i dag blev rökt kött potatis tzatziki. Jättegott var det.

Jag ska snart skjutsa hem Terese till hennes mormor och morfar, hon ska sova där i natt för hennes kusin Fanny är där.

Dom ska till Tom Tits i morgon.

Just nu är Carro på Djurgårdsmatchen, hon kommer hem i morgon. Vi har saknat henne när hon har varit borta en vecka.

Nu ska Sami bara jobba den här veckan sen är det 2 veckors semester igen. Förhoppningsvis kan vi börja övningsköra då. Vi ska gå handledarutbildningen på torsdag. Jag kan ju köra med bilskolan om jag vill.

Vi ska nog passa på att byta panel på huset uppe vid taket på altansidan, den som är där nu är ju rutten och har algblomning.......

Nej nu ska jag skjutsa Terese och passa på att krama Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0