Långpromenad med Carro

I dag har jag tvättat sängkläder, med tanke på det varma vädret så fick dom hänga ute på tork.  Eftersom Carro har moppen till jobbet så fick använda mina två ben och gå till centrum och handla, men det gick ju också.

Terese blev hämtad av sin pappa för att hon skulle hjälpa till vid hans flytt.

Sami är på Speedway på Gubbängen med Robban, det är första gången han kollar på det. Jag har gjort det flera gånger på det "glada 80 talet" när man  var ung och nästan okysst.............

Carro lyckades övertala mig att följa med på långpromenad tillsammans med hunden. Hon skulle gå till Sea Hund & Katt för att köpa lite hundben som hon ska ta med sig till Tommys hund när hon åker till Jämtland på måndag.

Vi gick i 2 timmar och det var ingen lek i den här värmen, hunden flåsar fortfarande. Jag gick i på citygross och köpte en varsin piggelin till oss 3. Zita slog rekord i glassätandet, det var 2 tuggor sen var den slut.

Just nu kollar vi på Allsång, men vad är det för glasögon Peter Jöback har på sig????????

Nu får det vara nog för idag.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: susanne

vad har han gjort "Peter", ser ju inte riktig ut... Han som brukar vara snygg... Min gubbe är också på speedway....

<kram susanne

2008-07-01 @ 20:53:06
URL: http://www.seq60.se
Postat av: Ylva

Håller med om att Jöback såg lite konstig ut! Tyckte att Uggla bjöd på sig själv, och vilket drag det blev, man skulle nog ha varit där. EMD är ju alltid snygga men ack för unga...

Kram y

2008-07-02 @ 07:50:25
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0