Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Vi har ju varit på Rullebo i Sköndal, vi lånade svärmors husvagn en vecka eftersom hon var i Danmark & Tyskland på semester.

Vi har haft det jätteskönt, vädret har varit blandat med sol och regn. Men vad gör det, vi har badat i poolen som det har varit 33-35 grader i.

Främmande har vi fått en hel det av. Grannarna hemifrån Peter, Sussi & Josefin kom och fikade. Robban, Maria, Ebba & Arvid passade på att komma samma dag.

I torsdags kom mamma och pappa förbi. Nu är dom på kryssning och har det mysigt.

Jag har börjat dricka kärring dricka, xider det var ju riktigt gott. Jag som inte har druckit på flera år. Conny "tvingade" i mig xider och jag fick smak på det.

Carro är just nu hos sin pappa och kollar in nya lägenheten, hon kommer hem i morgon igen.

Sen vi kom hem idag har Sami klippt gräsmattorna på fram och baksidan, jag har packat upp och tvättat. Terese har haft en kompis här, nu är hon ute med hunden.

Jag ska snart kolla lite efter nån kryssning som Sami och jag kan åka på, vi har ju 8 årig bröllopsdag på tisdag den 15 juli.

Hör av mig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0